Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.05.2017, 13:45

JOJ Group začne obchodovať päť nových staníc

Do obchodného portfólia JOJ Group pribudnú stanice AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax a Spektrum.

JOJ Group začne obchodovať päť nových staníc
Zdroj: AMC

AMC Networks International – Central Europe (AMCNI CE) oslovila JOJ Group so žiadosťou o sprostredkovanie predaja reklamy na slovenskom trhu pre svoje televízne stanice. Obe spoločnosti sa dohodli na tom, že JOJ priberie od júna do obchodného portfólia v rámci predaja reklamy na slovenskom trhu televízie AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax a Spektrum.

Televízie AMC Networks International na Slovensku zasahujú spolu 4,5 milióna domácností (kumulatívne) a počet ich predplatiteľov stále stúpa. Stanice sú dostupné v ponuke slovenských operátorov ako Slovak Telekom, Digi SK, UPC Broadband, Orange SK, Freesat SK, O2 SK, Skylink, Swan, Antik Telekom, Satro a ďalších.

JOJ Group už má skúsenosti s obchodovaním zahraničných staníc na našom trhu – začiatkom roka začala predávať novú stanicu Prima Plus českého vysielateľa FTP Prima.

„Päť televíznych staníc rozšíri našu ponuku počnúc júnom, odkedy ich budeme obchodovať popri JOJ, PLUS a WAU ako „ostatné stanice“ v zložení: Prima PLUS, AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax, Spektrum. Všetky brandy AMC Networks International – Central Europe ponúkajú inzerentom priamy zásah žiadaných cieľových skupín divákov. Sledovanosť AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum bude meraná separátne v rámci peoplemetrov TNS Slovakia. Nevylučujeme, že po ich etablovaní sa na slovenskom trhu budeme počet televízií v našom portfóliu rozširovať,“ hovorí Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.

„Sme hrdí, že môžeme spolupracovať s JOJ Group a spustiť tak predaj reklamy našich televíznych staníc na Slovensku. Tieto stanice tvoria pestrý mix zábavných značiek. Produkujú a poskytujú jedinečný a zaujímavý obsah, ktorým oslovujú divákov na Slovensku cez viaceré platformy. Dúfame, že to vytvorí hodnotu pre inzerentov,“ dodal Levente Málnay, SVP, AMC Networks International – Central Europe.

AMC Networks International - Central Europe je medzinárodná spoločnosť v oblasti vysielania a distribúcie tematických televíznych staníc so zameraním na stredoeurópske a východoeurópske trhy. Súčasné portfólio AMCNI – Central Europe zahŕňa Sport1, Sport2, SportM, JimJam, Minimax, Megamax, Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home, AMC, Film Mania, Filmcafe, Film+ a voľne šírenú C8. AMCNI CE taktiež poskytuje nemecký platený kanál KinoweltTV, získaný v roku 2014 a bosniansky voľne šírený kanál OBN.

AMC Networks International, globálna divízia AMC Networks, ponúka programy pre predplatiteľov vo vyše 140 krajinách a teritóriách, vrátane Afriky, Ázie, Európy, a Latinskej Ameriky. Program staníc AMCNI CE je vyskladaný pre lokálnych divákov, jazyky a trhy a je dostupný na viacerých platformách vrátane HD, on-demand a mobilných zariadeniach.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.