Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.07.2017, 09:51

Na novú šou boli diváci zvedaví. Heslo a počasie boli najsledovanejšími programami dňa

Tour de France zostala na okraji diváckeho záujmu.

Na novú šou boli diváci zvedaví. Heslo a počasie boli najsledovanejšími programami dňa
Zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ odštartovala vo štvrtok v prime time novú zábavno-súťažnú šou Heslo. V novej šou podobnej hre Activity súťažia proti sebe dve dvojice známych hercov alebo spevákov. Každá dvojica háda jedno slovo - heslo. V dvojici heslo pozná iba jeden, ten druhý ho musí uhádnuť na základe jednoslovnej nápovedy.

Moderátorom šou je Junior (Milan Zimnýkoval), v prvých dvoch epizódach súťažili Viktor Horján, Ady Hajdu, Matej Landl, Jakub Rybárik, Zuzka Šebová, Oľga Belešová či Michael Szatmary.

​Nová šou mala trochu rozpačitý rozbeh, prvým súťažiacim trvalo trochu dlhšie, kým pochopili pravidlá hry a nabehli na rytmus súťaže. Napriek tomu bolo boli diváci na novú šou zvedaví a Heslo bolo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Šou si pozrelo takmer 6 percent divákov a JOJ mala podiel 20,8 percenta. Nasledujúcu reprízu Skrúcaného šou Všetko čo mám rád si pozrelo 2,9 percenta divákov pri podiele 15,6 percenta.

Kvíz-šou Dobre vedieť! na Markíze dosiahla mierne nižšiu sledovanosť 5,7 percenta a podiel 19,6 percenta. Nasledujúce Búrlivé víno skončilo na 4,2 percentách a podiele 16,2 percenta.

Najsledovanejšími reláciami dňa boli správy o počasí. Najlepšie počasie na JOJ si pripísalo 7,3-percentnú sledovanosť a podiel takmer 27 percent, Počasie na Markíze dosiahlo sledovanosť 6,1 percenta a podiel 25,3 percenta.

​Z podvečerných relácií v komerčných televíziách bolo najviac divákov pri obrazovkách Markízy. Rodinné prípady dosiahli podiel cez 22 percent a Reflex prekročil 19 percent. Dokumentárna reality šou Sladký život na JOJ zaznamenala 8,1 percenta a nasledovná Súdna sieň necelých 12 percent. Sledovanosť Tour de France spadla na 0,6 percenta, Dvojka mala počas vysielania pretekov podiel len mierne nad 5 percent.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.