Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.07.2017, 00:00

Matka Markízy si „stratou“ pomôže

Predaj televíznych trhov v Slovinsku a Chorvátsku neovplyvnil pozíciu CME Group. V regióne je stále najsilnejšia.

Matka Markízy si „stratou“ pomôže

Kto je kto v televíziách strednej a východnej Európy? Najvýznamnejším regionálnym hráčom je stále americká CME, matka slovenskej Markízy a českej Novy. Na jej postavení na trhu nič nezmenil ani aktuálny predaj aktív v menej bonitných televíznych trhoch Slovinska a Chorvátska.

Veľké trhy verzus malé trhy
Poľsko, Česko, Maďarsko a Slovensko sú pre vlastníkov televíznych vysielateľov v regióne kľúčovými trhmi. Sú bonitnejšie ako na Balkáne či v Rumunsku a Bulharsku, preto je pre ne dôležité maximalizovať trhový podiel v sledovanosti, a teda aj príjmy z reklamy. Silnou konkurenciou, čo sa diváckej popularity týka, sú verejnoprávni vysielatelia, ktorí sú však obmedzení možnosťou predaja reklamného času.

V Česku a na Slovensku je CME Group televízny

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.