Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.07.2017, 00:00

Matka Markízy si „stratou“ pomôže

Predaj televíznych trhov v Slovinsku a Chorvátsku neovplyvnil pozíciu CME Group. V regióne je stále najsilnejšia.

Matka Markízy si „stratou“ pomôže

Kto je kto v televíziách strednej a východnej Európy? Najvýznamnejším regionálnym hráčom je stále americká CME, matka slovenskej Markízy a českej Novy. Na jej postavení na trhu nič nezmenil ani aktuálny predaj aktív v menej bonitných televíznych trhoch Slovinska a Chorvátska.

Veľké trhy verzus malé trhy
Poľsko, Česko, Maďarsko a Slovensko sú pre vlastníkov televíznych vysielateľov v regióne kľúčovými trhmi. Sú bonitnejšie ako na Balkáne či v Rumunsku a Bulharsku, preto je pre ne dôležité maximalizovať trhový podiel v sledovanosti, a teda aj príjmy z reklamy. Silnou konkurenciou, čo sa diváckej popularity týka, sú verejnoprávni vysielatelia, ktorí sú však obmedzení možnosťou predaja reklamného času.

V Česku a na Slovensku je CME Group televízny

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.