Tretina príspevkov influencerov zavádza publikum, značky hazardujú s reputáciou Jana Malaga z agentúry Contedy a Daša Karpelová z IAB Slovakia hovoria o etike a trendoch v influencer marketingu. Médiá
Michal Teplica sa ostro pustil do Denníka N: Kádrujete novinársku obec, delíte ju na dobrých a zlých "Som presvedčený, že pluralita v našich redakciách je rešpektovaná oveľa viac než v Denníku N," zverejnil prostredníctvom komentára dnes generálny riaditeľ News and Media Holding. Médiá
Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom Vzhľadom na dlhodobo nelichotivé prieskumy o finančnej gramotnosti, v ktorých deti na Slovensku dosahujú podpriemerné výsledky, sa slovenský líder v bankových inováciách rozhodol prispieť práve k vzdelanosti v tejto oblasti. Marketing
Korčok a Pellegrini sa proti sebe postavia minimálne v 3 dueloch. Pribudnú aj ďalšie? Kým pred prvým kolom prezidenstkých volieb, sa dvaja najväčší favoriti ledva stretli v spoločnej diskusii, pred druhým kolom sa s ich duelmi roztrhlo vrece. Médiá
Petra Novotná: Názorový alturizmus Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie. Marketing
Google vlani zablokoval či odstránil viac ako 5,5 miliardy reklám To predstavuje mierny nárast oproti predchádzajúcemu roku. Tieto informácie priniesli vo výročnej správe o opatreniach proti nekalému využívaniu jej reklamných platforiem. Médiá
Mali rovnaký scenár aj štart, no osud opačný. České dvojča Dunaja to má spočítané Markíza našla svoj seriálový hit a sledovanosť jej prvého dobového televízneho počinu Dunaj, k vašim službám sa drží na vrchných priečkach rebríčka popularity. Médiá
Spustili divácke hlasovanie 13. ročníka Slnko v sieti. Ten najlepší vyberáte z 24 snímok Počas slávnostného večera 26. apríla si pripomenú 15. výročie založenia Audiovizuálneho fondu, 75. výročie založenia Vysokej školy múzických umení či 100. výročie narodenia Jozefa Kronera a Ladislava Chudíka. Aktuálne
Neuveríte, ako cenzurujú televízny program zo západu, kým ho odvysiela Severná Kórea BBC tvrdí, že severokórejská televízia často kradne obsah od zahraničných staníc, pričom rozmazáva ich logá, aby skryla pôvodný zdroj. Takto vraj odvysielali aj zápasy futbalovej Premier League či Ligy majstrov. Médiá
Spotify je ako dobrý kamarát. Pre značky je to ideálna platforma "Spotify prináša značkám najkvalitnejší audio priestor na trhu," tvrdí Matúš Konečný, obchodný riaditeľ firmy Httpool by Aleph, ktorá u nás exkluzívne predáva reklamu na tejto platforme. Marketing
Rada Európskej únie schválila zákon o slobode médií Regulácia je podľa Rady odpoveďou na obavy z politizácie médií a ich netransparentného vlastníctva. Aktuálne
Markíze prvý raz padla Zrada pod pol milióna divákov, no stále konkurencii výrazne uniká Prepad dramatického seriálu mohla spôsobiť týždenná pauza, keďže televízny líder minulý pondelok odvysielal predvolebný prezidentský duel. Médiá
Digital PIE 2024: Poroty udelili rekordný počet shortlistov Tento rok o výsledkoch súťaže rozhodovali 4 samostatné špecializované poroty pre každú jednu kategóriu. Marketing
Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ Koncom minulého roka sa rozsvietila zelená pre novú sociálnu sieť Threads aj v Európe. Otestovať jej potenciál hneď, alebo radšej striedmo vyčkávať – pýtajú sa marketéri. Marketing
RTVS má najvyšší príjem z reklamy v histórii. Zadávatelia s novými kontraktmi váhajú V debatách politikov niekoľkokrát zaznelo, že verejnoprávna RTVS zlyháva v predaji reklamy a nie je ekonomicky udržateľná. Aká je realita? O výsledkoch za minulý rok sme sa rozprávali s riaditeľkou Media RTVS Miriam Kittler. Médiá
BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní Kampaň je prirodzeným pokračovaním nastaveného konceptu V kvalite sa vyznáme, v ktorom značka BILLA rieši celospoločenskú tému priemernosti a našich kvalít. Marketing
EÚ začala kvôli regulácii internetu vyšetrovať firmy Google, Meta a Apple Globálne digitálne firmy musia dodržiavať nové pravidlá, ktorých zmyslom je lepšie ochraňovať podnikanie ich menšej konkurencie. Médiá
Jojka získala pre seba veľké herecké úlovky. Do Nemocnice smerujú hviezdy Markízy A to nie je všetko, okrem dvoch niekdajších tvárí televízneho lídra, rozohrajú svoje úlohy ďalšie tri postavy. Médiá
Vieme ako dopadli televízne volebné noci a našiel Let´s Dance tento týždeň premožiteľa? Sobotný program ovládli televízne programy prinášajúce informácie z 1. kola prezidentských volieb, ale boli programy, ktoré ich dokázali počtom divákov zdolať. Médiá
Do kín prichádza neuveriteľný skutočný príbeh o sériových vrahoch seniorov Očakávať môžete temný milostný príbeh inšpirovaný skutočným príbehom. Kiná ho budú premietať už od tohto štvrtku 28. marca. Médiá
Voľby prezidenta: Televízie a rozhlas prinesú veľký volebný maratón i real-time 3D grafiku Počas volebnej noci stavili televízie na virtuálnu realitu, najmodernejšiu grafiku, ale aj kompletný informačný servis nonstop počas celých 24 hodín. Médiá
Víkendové diskusie: Prvé kolo prezidentských volieb, sloboda médií i legislatívna smršť Počet diskusií sa tento víkend scvrkol na tri. Tá štvrtá, Sobotné dialógy si musela dať pauzu, lebo počas jej tradičného vysielania Slovensko ovládli voľby. Médiá
Kampaň k novej lotérii TIPOSu približuje predstavy Slovákov ako sa mať extra Za realizáciou kampane stojí reklamná agentúra MullenLowe GGK, ktorá sa už v minulosti postarala aj o úspešnú kampaň s hokejistom Jurajom Slafkovským. Marketing
Televízne spravodajstvo na Slovensku je pod tlakom, ten však podľa dát nie je oprávnený Výskumná spoločnosť Media Tenor prichádza s obsahovou analýzou spravodajstva hlavných slovenských televíznych staníc za obdobie od 4.12.2023 do 17.3.2024. Médiá
Markíza staví počas volebnej noci na virtuálnu realitu a najmodernejšiu grafiku Volebné výsledky budú divákom prvý raz v slovenskej histórii odprezentované prostredníctvom virtuálnej reality a real-time 3D grafiky zasadenej do skutočného vonkajšieho priestoru. Médiá
Markíza mimoriadne uvedie v televízii Voyo originál. Seriál Iveta zaplní sobotný primetime Sériu mapujúcu dve dekády života a kariéry jednej z najslávnejších československých popových ikon doplní výnimočná nová dokumentárna séria o živote Ivety Bartošovej s názvom Málo mě znáš. Médiá
Kaktus bike expanduje za hranice a prináša aj vlastnú privátnu značku Predajca bicyklov a elektrobicyklov si v posledných dvoch rokoch udržiava kontinuálny rast predaja. Najnovšie plánuje expandovať do Česka, priniesť online trhovisko a prémiové doručenie tovarov do 24 hodín. Marketing
Kooperativa prináša novú kreatívnu kampaň Spoločnosť s rizikom odstráneným Kampaň na poistenie majetku a zodpovednosti malých a stredných podnikateľov pripravila agentúra applepie. Marketing
THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom Agentúrou roka 2023 sa stala agentúra THIS IS LOCCO. Obhájila tak minuloročné prvenstvo. Marketing
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA: Poznáme najlepšie komunikujúce značky na Slovensku 10. ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA aj tento rok spojil najlepšie komunikujúce značky na Slovensku. Marketing
Grand Hotel Kempinski High Tatras s novým riaditeľom obchodu a marketingu Stal sa nim Michal Sádovský, ktorý pôsobí v hoteli od roku 2016. Kto kam
Zomrel šéfredaktor denníka Korzár Jaroslav Vrábeľ zomrel včera vo veku 44 rokov. Informoval o tom denník Sme. Médiá
Po 9 rokoch má RTVS nové jingle. Okrem tvárí televízie v nich stavili na pamiatky i prírodu Vizuál budú priebežne dopĺňať aj o ďalšie nové zábery podľa ročných období či rôznych sviatkov. Takáto nová tématická sada staničných identov pribudne už čoskoro, počas Veľkej noci. Médiá
Slovnaft sa prihovára s novou kampaňou: Aj Warhol a Bach tankujú výhodne A nielen oni. Tiež Sládkovič či Svätopluk hovoria o výhodách aplikácie Slovnaft Move v komunikačnom koncepte, ktorý pripravila agentúra oh my DOT. Marketing