Treba povedať, že sa za celý rok nazbieralo veľa pekných prác. Čo ale neznamená, že boli kvalitatívne rozložené po kategóriách rovnomerne - tak, ako v niektorých bol problém vybrať len tri hodné kovu, tak zas pri iných to bolo s veľmi odretými ušami vôbec aspoň na bronz.
Veľmi silnou bola kategória online video, kde sme viedli dlhšie diskusie. Pri hodnotení tejto kategórie bolo zaujímavé sledovať aj rozdiely v hodnotiacich kritériách zadávateľov a agentúr. Kráľovská kategória tiež ukázala, že stále vieme tvoriť pekné, fungujúce, integrované kampane. Ale opäť, kovy mohli byť len tri. Magna, sorry.
Slabý rok pre kategóriu Digital-social media ukázal už tohtoročný Klinec a výsledok Hodnotenia to len podpisuje. Podobne na tom bola aj kategória OOH, kde sa z víťazstva tešila len jedna práca.
V tejto kategórií sme venovali pozornosť ešte jednej práci. Išlo o “Svedectvá za dverami” agentúry Slovak & Friends. Nakoľko táto práca bola až príliš podobná kampani "Ikea - The Room", ktorá bola dokonca oceňovaná aj v Cannes, rozhodli sme sa túto prácu v danej kategórii ďalej nehodnotiť.
Zároveň by ADC Prezídium chcelo vyzvať všetkých tvorcov o zváženie ktorú prácu prihlasovať do hodnotení a súťaží, ak už pred samotným prihlásením boli upozornení, že ich práce sú veľmi podobné s inými už existujúcimi a ocenenými prácami.