StoryEditor

Hotels.com - Extreme Booking

18.10.2011, 00:00
Má váš produkt silný benefit?

 

Nebojte sa ho ukázať aj v tých najextrémnejších situáciach. Kontinuálne ho komunikujte a zdôrazňujte, že ste v niečom naozaj najlepší. Keď dokážete zákazníkom, že to čo tvrdíte je pravdou, budú spokojní a pravdepodobne sa vrátia aj nabudúce. Ak však nepotvrdíte svoje kvality, tak nahnevaný zákazník ma dnes skutočne veľa možností ako prejaviť svoju nespokojnosť. Web hotels.com sa rozhodol komunikovať last minute rezerváciu. Cez mobilnú aplikáciu máte možnosť rezervácie hotelovej izby aj na poslednú chvíľu.  Pozrite si obe videá a spomeňte si, ktoré značky umne vo vašom podvedomí budujú imidž najlepšieho v určitom segmente. A koľko značiek to dokáže aj dlhodobo potvrdzovať?

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 04:13