StoryEditor

Geox Amphibiox - We Make It Rain

07.01.2014, 20:59
Stačí povedať v reklame, že obuv je nepremokavá?

Dôkaz na miesto sľubov je vhodným začiatkom pre kampaň na nepremokavú obuv. Keď je produkt kvalitný často sa to prejaví pri dlhodobom užívaní alebo v extrémnych podmienkach. V nórskej agentúre SMFB stavili na extrémnu dažďovú kartu. Mestské prostredie s podmienkami dažďového pralesu boli vhodné na to, aby vyskúšali čo vydrží promovaná obuv.

Pozrite si pekné video o vytrvalosti človeka znášať lokálne dažďové zrážky na miestach, kde by ste to už ani nečakali.

 

Koho zaujíma niečo nové z marketingu a reklamy, tak som sa rozhodol upozorňovať na zaujímavé akcie a konferencie. Januárový zoznam nájdete tu.

AdArenu môžete mať radi aj na Facebooku.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 08:56