Stojíme pri všetkých našich kolegoch, ktorí bránia pozostatky slobody slova na Ukrajine a v Rusku. Ukrajinskí novinári nebránia len svoju krajinu, ale aj právo nás všetkých na slobodu. (Z výzvy slovenských médií a vydavateľov)
Režisér Braňo Mišík: „Médiá majú neuveriteľnú silu. Svojou prácou môžu ovplyvniť nielen náladu, ale aj postoj človeka. Informácia môže len tak preletieť okolo neho, že sa pobaví a prepne, ale môže to byť aj niečo také silné, že ho zasiahne hlbšie. Kto iný
„Počet výstupov v médiách, respektíve ich mediálna hodnota, to nie je to, čo je meradlom práce PR agentúry. To je iba časť, východisko. Preto by spoločným cieľom malo byť vytvorenie si rámca na vyhodnocovanie PR dosahu vrátane kreativity.“ Soňa Lexmanová,
„My síce chceme, aby mal zákazník šťastný a bezstarostný život, ale poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala.“ Juraj Mičko, KOOPERATIVA poisťovňa
„Na marketingových oddeleniach majú omnoho viac dát ako v minulosti. Viac dát však nemusí znamenať, že majú aj viac použiteľných informácií.“ Rastislav Kočan, predseda Slovenskej asociácie výskumných agentúr
„Slovensko je jednou z mála krajín v Európe, kde sa s hokejovými právami obchoduje „pod stolom“, tajne a bez výberového konania, v rozpore s európskym právom a medzinárodnými štandardmi.“ Mathias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
"Hranice medzi jednotlivými typmi médií sa zotierajú a v tlačovom zákone sa už nezaoberáme tým, akým spôsobom periodická tlač vzniká." Radoslav Kutaš, ministerstvo kultúry
„Pri návrhu kreatívy je výsledok vnímaný veľmi subjektívne. A to je to, čo ma vždy prekvapuje. A ešte viac obdivujem ľudí, že do toho idú stále znova s neuveriteľnou energiou.“ Anna Ölvecká, TRIAD
Zuzana Durčeková, prezidentka KRAS-u: "Pandémia nás prinútila intenzívnejšie uvažovať o hodnote našej komunity. Predsa len prispievame a sme neoddeliteľnou súčasťou ekonomiky."
„Z rozhodnutia Slovenskej pošty nie sme nadšení. Myslím, že bude mať nevratné a negatívne dôsledky na printový trh a na informovanosť verejnosti vo všeobecnosti.“ Marian Zima, riaditeľ Šport Press, o ukončení doručovania sobotných novín predplatiteľom
„Prostredníctvom JOJ Play zmeníme logiku výroby v celej našej skupine. Budeme vyrábať veci, ktoré pôjdu vždy aj do lineárnej televízie a zároveň budú súčasťou VOD platformy.“ Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group
„Verejnoprávna televízia nie je len o Lige majstrov, je to aj priestor na zviditeľnenie množstva minoritných športov či edukáciu detí. Chceme rozhýbať celé Slovensko.“ Matej Hajko, riaditeľ Sekcie športu RTVS
„Z môjho pohľadu nie je žiadny rozdiel medzi vysielaním športu na Jednotke a na Športe. Dostupnosť alebo možnosť prijímať signál je taká istá. Nie je preto dôvod vysielať Šport na Jednotke." Igor Slanina, riaditeľ Media RTVS
„Efektivita reklamy je pre nás alfa a omega. Všetko ostatné prichádza až potom. Agentúra v brífe nedostane zadanie, že chceme vyhrať Zlatý klinec, ale v prvom rade Effie.“ Branislav Brzula, marketingový riaditeľ spoločnosti Lidl a predseda Effie
„Televízny trh zažíva absolútny rozmach, hlavne v post lockdownovom období. Od mája tohto roka je absolútne vypredaný. Dvojciferný rast trhu za tento rok je pozitívnym prekvapením.“ Juraj Máťuš, obchodný riaditeľ skupiny Markíza
„Myslím, že skôr či neskôr by niekto aj na Slovensku prišiel s virtuálnym influencerom, ale my sme boli prví a pre správneho klienta,“ hovorí o Bejby Blue Juraj Kováč z THIS IS LOCCO
„Toyota zatiaľ intenzívne netlačí na predaj batériových elektrických vozidiel. V ponuke ich mať budeme, ale filozofia je taká, že chceme ponúknuť ten správny pohon vozidla tomu správnemu zákazníkovi v tom správnom čase. A z nášho pohľadu ten správny čas n
„Veľa klientov už od „digitálneho optimizmu“ do istej miery ustúpilo. Nie všetko sa dá vyčítať z počtu lajkov na facebookovom profile. Je však faktom, že marketingový prieskum si musí nájsť svoje nové miesto, kde je pre klienta stále nenahraditeľný a hlav
Porotca Zlatého klinca Matúš Hliboký: "Reklama by nikdy nemala ísť za hranicu, ktorú jej povoľuje zákon. Osobne neznášam, keď je reklama hlúpa, nudná, klamlivá a ešte aj zle vymyslená alebo urobená."
Šéf Expresu Ivan Antala po akvizícii: "Máme nastavený nejaký desaťročný plán, na základe ktorého vieme, kam budeme naše stanice v budúcnosti formovať. Základným faktom však je, že slovenský rádiový trh je silný. Samotné rádio má zároveň vysokú mieru dôver
Porotca Zlatého klinca Milan Bielik: "Reklama by nemala byť primitívna, prvoplánová a nemala by používať lacné dvojzmysly. Ostatné je o kontexte. Aj reklama, ktorá polarizuje, má svoje miesto a je to len o uhle pohľadu, či prekračuje nejaké hranice a či j
„Dnes dokážeme vypredať celomesačný priestor za šesť hodín. Kto v čase otvorenia bookingu nepošle objednávku, ťažko sa doň neskôr dostane. Zažívali sme to celú jar aj leto a jeseň nebude výnimka.“ Martin Heržo, JOJ Group
"Prial by som si, aby sme mali Grand Prix na Klinci každý rok. Mám pocit, že sa ako porotcovia často bojíme postaviť sa za jednu prácu, ktorú považujeme za najlepšiu prácu festivalu. Preto dúfam, že tento rok sa ju podarí udeliť." Martin Woska o Zlatom k
Porotca Zlatého klinca Martin Bajaník: "Nemám rád reklamy, ktoré sa tvária ako spoločensky zodpovedné, ale v podstate len parazitujú na náročných témach, lebo je ľahké na nich získať pozornosť. Do tejto rodiny najnovšie pribudol greenwashing."
Porotca Zlatého klinca Radoslav Olos: "Už praotec Ogilvy káže napodobovať to, čo funguje. Z pohľadu kreativity po inšpirácii či osvojení si (ukradnutí) nápadu by ale mal prísť aj vlastný vklad, ktorý to niekam celé posunie."