StoryEditorČo číta brandža? Pýtame sa Róberta Slováka z agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia
31.07.2020, 12:59
Čo číta brandža? Pýtame sa Róberta Slováka z agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/3Za najvýraznejšiu považujem kampaň Absolutky so Slovenkou Natáliou. Dokázala vyvolať vášne, ukázala, že celospoločenská téma sa dá veľmi efektívne využiť na predaj alkoholu – veď ako sa hovorilo na konci jednej z case study k tejto kampani – najdôležitejšie je, že sa zvýšil predaj Absolutky. Priliala lieh do ohňa v diskusii o tolerancii a rasizme, vyhrotila ju, vyhrala kreatívne súťaže a ostala nám po nej Lívia. Je to neuveriteľná kombinácia osohu pre klienta a agentúru so škodou na spoločnosti, ktorú rozdelila na ešte nenávistnejšie tábory.
archív
2/3archív
3/3archív