StoryEditorADMA názor: Dávajte si pozor, kde a v akom kontexte sa spomínajú vaše značky
10.11.2020, 09:18
ADMA názor: Dávajte si pozor, kde a v akom kontexte sa spomínajú vaše značky:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/12Stratégie
2/12ADMA
3/12ADMA
4/12archív
5/12ADMA
6/12ADMA
7/12ADMA
8/12ADMA
9/12Podcast je dnes pre ľudí pohodlnejší a hodnotnejší ako písaný text a zároveň je pre značku/vydavateľa produkčne jednoduchší ako napríklad tvorba videa, takže môžeme povedať, že je to win win. Reklama už je súčasťou podcastov, tomu sa nevyhneme, aj keď v tomto formáte ju chcete počuť naozaj čo najmenej. Reklamný potenciál je pre mňa skôr v samotnom obsahu podcastu. Klient môže bez hardsellového „tlačenia“ produktu oslovovať klientov cez zaujímavé a hodnotné príspevky na témy zo svojho segmentu. Posilňuje si tak svoju pozíciu v očiach poslucháča. Pre našich klientov pripravujeme aktuálne kampane, ktorých súčasťou sú aj podcasty, takže ich už vnímame ako silné a zaujímavé médium.ADMA
10/12ADMA
11/12ADMA
12/12ADMA