Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic
1/10Stratégie
2/10ADMA
3/10My v PS:Digital sme presvedčení, že v súčasnej situácii je potrebné komunikáciu/marketing úplne nevypnúť. Skôr ich prispôsobiť aktuálnej situácii a ponúkať svojim klientom a fanúšikom obsah, ktorý je pre nich v danom čase relevantný a zároveň pomáha udržiavať značku v povedomí spotrebiteľov. Tie značky, ktoré to pochopia, budú mať následne po skončení krízy lepšiu východiskovú pozíciu a aj náskok pred tými, ktorí v čase krízy pozastavili všetky marketingové aktivity.ADMA
4/10ADMA
5/10Pri rýchlo konzumovateľnom obsahu je potrebné dbať na pútavý dizajn kreatívy s rýchlym posolstvom a následne jasným prepojením na web, kde sa používatelia dozvedia viac (ak ide o reklamu). Čiže určite netreba šetriť na grafike. To je prvá vec, ktorá ľudí zaujme. A zároveň nezabúdajte, že obsah v krátkom videu by mal byť jasný a výstižný.ADMA
6/10ADMA
7/10Začiatok mája bol v online agentúre Digiline prelomový a udiali sa rovno dve zmeny na najvyšších pozíciách naraz. Zmena sa udiala na pozícii CEO a do kresla po Tomášovi Gregorovi zasadol Ján Šácha. Odchádzajúceho Media Directora Ivana Črepa nahradila Silvia Smolová, ktorá v agentúre pracuje od jej založenia. Jej posledná pozícia bola Senior Media Buyer a do Digiline prišla z agentúry Core4. archív
8/10ADMA
9/10ADMA
10/10ADMA