StoryEditorADMA názor: Top platforma pre biznis ? Clubhouse a TikTok si musia u Slovákov vybudovať dôveru
21.04.2021, 13:00
ADMA názor: Top platforma pre biznis ? Clubhouse a TikTok si musia u Slovákov vybudovať dôveru:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/12Stratégie
2/12SocialMediaToday
3/12Základom je neprepadať panike a nezastavovať všetky aktivity. Treba si uvedomiť, že ak konkurencia pozastaví komunikáciu, každé vaše euro má väčšiu hodnotu. Z histórie vieme, že firmy, ktoré nezastavili komunikáciu, ale udržali si komunikačný štandard počas krízy, prípadne dokonca navýšili spend, boli po kríze tými, ktoré z nej ťažili najviac. Dôležité je však prerozdeliť budget na „tie správne“ aktivity, teda tvorbu obsahu so silným brandingom, prípadne priamo predajné aktivity. A predovšetkým prinášajte zákazníkom reálnu hodnotu, teda produkty adaptované na aktuálnu situáciu.ADMA
4/12Zaraguza
5/12Medzi trendy by som určite zaradil AR rozšírenú realitu, no bude chvíľu trvať, kým sa posunieme od AR efektov na zaujímavejšie využitie v marketingu. Najväčšie osvojenie medzi značkami očakávam pri využívaní chatbotov. Rovnako platformy, ako Messenger, sa budú snažiť budovať pôdu pre túto technológiu. Tomuto trendu veríme do takej miery, že sme vyvinuli vlastný nástroj na tvorbu chatbotov, Botsurfer.ADMA
6/12archív
7/12ADMA
8/12Performics
9/12Elite Monday Lovers
10/12ADMA
11/12Promiseo
12/12Diorama