Tesco Stores SR má novú marketingovú riaditeľku. Na túto pozíciu nastúpila Andrea Lapuniková. Andrea jedenásť rokov pracovala pre americkú značku NIKE, ktorej pomáhala budovať silnú pozíciu v krajinách strednej Európy. Na novej pozícii plánuje posilniť pozíciu Tesco značky na Slovensku.
„Silná značka so silnou pozíciou nielen v celosvetovom merítku, ale najmä na Slovensku bola pre mňa jednoznačná motivácia, ako aj výzva priniesť novú dynamiku a rezonanciu pre slovenského zákazníka,“ hovorí Andrea Lapuniková. Andreina doterajšia kariéra je spojená predovšetkým so spoločnosťou Nike, kde pôsobila od začiatku etablovania spoločnosti na slovenskom trhu. Počas posledných jedenástich rokov si v rámci Nike prešla viacerými seniorskými pozíciami na medzinárodnej úrovni v oblasti komerčného manažmentu a strategického plánovania. Za kľúčovú výzvu v najbližšom období považuje jasnú profiláciu značky Tesco. Podľa jej slov totiž i marketingová komunikácia maloobchodných sietí sa musí, ak byť chce byť sieť úspešná, neustále prispôsobovať novým trendom komunikácie. „Musí byť aktívna, postavená na dialógu so zákazníkom a chápaní jeho individuality.“ Tomu plánuje prispôsobiť i komunikáciu Tesca na slovenskom trhu. „Dnešný zákazník má jasné očakávania a definíciu hodnôt, ktoré formujú jeho preferencie,“ uzatvára Andrea Lapuniková.
Andrea Lapuniková vyštudovala Ekonomickú Univerzitu v Bratislave. Posledných 11 rokov pôsobila v spoločnosti Nike, kde zastávala na medzinárodnej úrovni viaceré posty v oblasti komerčného manažmentu a strategického plánovania. Od februára pracuje pre spoločnosť Tesco Stores SR, a.s.. Má dcéru Annu.

