V novej funkcii bude mať na starosti rozvoj produktovej ponuky a obchodu vo všetkých obchodných líniách, ako napríklad účty, platobný styk, sporenie, investície a úverové produkty.
Michal Pokluda má skúsenosti v odbore bankovníctva už viac ako sedemnásť rokov. Primárne sa zameriava na oblasť riadenia produktov, marketing a rozvoj obchodu. Na začiatku kariéry niekoľko rokov pracoval aj vo finančnom kontrolingu. Od augusta 2013 v mBank zastával pozíciu riaditeľa marketingu, kedy jeho hlavnou úlohou bola realizácia rebrandingumBank a komunikácia uvedenie nového internetového bankovníctva a služieb naslovenský a českýtrh. Pred nástupom do mBank pôsobil v ČSOB, Citibank a v eBanke.
"Po úspešnom dokončení marketingových aktivít okolo rebrandingu bude teraz hlavnou úlohou Michala a jeho tímov rozvoj produktov a rast mBank na oboch trhoch" hovorí Pawel Kucharski, výkonný riaditeľ pre obchod, marketing a produkt mBank.
Michal Pokluda vyštudoval odbor Financie a bankovníctvo na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Neskôr získal titul MBA na Universityof Pittsburgh, KATZ Graduate School of business, v USA. V zahraničí zbieral tiež časť praktických skúseností, pracoval napríklad v bankovom sektore v americkom Minneapolise v Minnesote.