MW Promotion od roku 2010 pracuje pre klienta GAS Família a jeho prémiový produkt Goral Vodka Master. Koncom roka 2013 vytvorila agentúra dlhodobý komunikačný koncept vyjadrený headlinom IDEME ŽIŤ. Pre aktuálnu letnú sezónu vyvinula, v duchu nového claimu značky, originálny integrovaný komunikačný projekt CLUB MASTER 77. Základom konceptu je pop-up plážový klub. ClubMaster 77 sa zjaví každý piatok na Magio Pláži v Bratislave. Tá predstavuje najväčší event sezóny na Slovensku, s očakávanou návštevnosťou 250.000 ľudí, ktorý je organizovaný tiež pod záštitou MW Promotion. ClubMaster 77 je denný plážový hudobný klub, ktorý je otvorený každý piatok od 12:00 do 22:00. Spektakulárne miesto, bazén, DJ, hudba a predovšetkým ľudia tvoria atmosféru podobnú plážovým klubom, ktoré poznáme zo stredomorského pobrežia. Neskrývanou inšpiráciou želanej atmosféry je NikkiBeach v Saint Tropez. „Načasovanie otvorenia klubu súvisí s uvedením novej ochutenej rady Goral Master na trh - limetka, grepfruit, brusnica. Z novej rady Goral MASTER bolo namiešaných 7 originálnych koktejlov určených zatiaľ iba pre návštevníkov klubu. Na ich vrchole stojí „signature“koktejl s názvom Goral MasterRedCube“, uvádza Ľubomír Mrug, brand manager Goral Vodka MASTER.
StoryEditor
BeachClubMaster 77 na Magio pláži
Agentúra MW Promotion, pre aktuálnu letnú sezónu, vyvinula pre značku Goral Vodka Master nový integrovaný komunikačný projekt ClubMaster 77.