StoryEditor

BeachClubMaster 77 na Magio pláži

04.07.2014, 11:31
Agentúra MW Promotion, pre aktuálnu letnú sezónu, vyvinula pre značku Goral Vodka Master nový integrovaný komunikačný projekt ClubMaster 77.

MW Promotion od roku 2010 pracuje pre klienta GAS Família a jeho prémiový produkt Goral Vodka Master. Koncom roka 2013 vytvorila agentúra dlhodobý komunikačný koncept vyjadrený headlinom IDEME ŽIŤ. Pre aktuálnu letnú sezónu vyvinula, v duchu nového claimu značky, originálny integrovaný komunikačný projekt CLUB MASTER 77. Základom konceptu je pop-up plážový klub. ClubMaster 77 sa zjaví každý piatok na Magio Pláži v Bratislave. Tá predstavuje najväčší event sezóny na Slovensku, s očakávanou návštevnosťou 250.000 ľudí, ktorý je organizovaný tiež pod záštitou MW Promotion. ClubMaster 77 je denný plážový hudobný klub, ktorý je otvorený každý piatok od 12:00 do 22:00. Spektakulárne miesto, bazén, DJ, hudba a predovšetkým ľudia tvoria atmosféru podobnú plážovým klubom, ktoré poznáme zo stredomorského pobrežia. Neskrývanou inšpiráciou želanej atmosféry je NikkiBeach v Saint Tropez. „Načasovanie otvorenia klubu súvisí s uvedením novej ochutenej rady Goral Master na trh - limetka, grepfruit, brusnica. Z novej rady Goral MASTER bolo namiešaných 7 originálnych koktejlov určených zatiaľ iba pre návštevníkov klubu. Na ich vrchole stojí „signature“koktejl s názvom Goral MasterRedCube“, uvádza Ľubomír Mrug, brand manager Goral Vodka MASTER. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 21:55