Unikátnemu konceptu „výstava vo výstave“ – MASTER CUP 77 – patrila na výstave Danubius Gastro celá jedna hala. Jeden z najvýznamnejších slovenských producentov alkoholu, spoločnosť GAS Familia, jedinečným a progresívnym spôsobom prezentovala 10 svojich najvýznamnejších značiek. Program prestrešil 1. ročník barmanskej súťaže s názvom MASTER CUP 77, ktorá má ambíciu vytvoriť tradíciu, rozšíriť účasť aj o zahraničných súťažiacich a získať medzinárodnú reputáciu.
Úspešný slovenský výrobca alkoholu si uvedomuje význam budovania hodnoty značiek. Výstavu originálne využil na marketingové ciele zamerané na dve cieľové skupiny – odbornú verejnosť a laickú verejnosť, spolu vyše 50 000 návštevníkov počas štyroch dní. Akcia mala prepojenie aj s médiami a sociálnymi médiami.
Spoluorganizátorom zóny MASTER CUP 77 bola agentúra MW Promotion, ktorá pokračuje v sérii originálnych komunikačných konceptov pre značku GORAL VODKA MASTER. Zóna MASTER CUP 77 výrazne vyčnievala spomedzi vystavovateľov, nie len veľkosťou a moderným designom, ale aj bohatým programom napĺňajúcim celé štyri dni výstavy.
Počas prvého dňa, kedy bola výstava určená odbornej verejnosti, prezentovali v zóne MASTER CUP 77 traja svetoví profesionáli v oblasti alkoholového biznisu. Počas piatku a soboty prebiehala súťaž MASTER CUP 77, ktorá sa realizovala v štyroch kategóriách: Junior Classic, Senor Classic a Flair, kde bolo podmienkou použiť v receptúre svojho cocktailu GORAL VODKU MASTER a vo štvrtej špeciálnej kategórii s názvom DOUBLE CROSS World Class Cosmopolitan, vodku DOUBLE CROSS. V nedeľu patril program Freestyle barmanskej show.
Zóna MASTER CUP 77 bola na naše podmienky odvážny a unikátny koncept, ktorý perfektne zafungoval a stretol sa s mimoriadne pozitívnym ohlasom návštevníkov aj samotných vystavovateľov. Spoločnosť GAS Familia sa týmto odprezentovala ako leader v oblasti profesionalizácie slovenského gastro biznisu a aj v budúcnosti má ambíciu byť tým, kto prináša v tomto segmente najnovšie trendy, novinky, inšpirácie a inovácie.

