Minulý týždeň boli v Londýne v rámci galavečera M & M Global Awards vyhlásené najlepšie multiregionálne reklamné kampane, najinovatívnejšie z efektívnych prác a koordinácie multilokálnych reklamných stratégií. Agentúra MediaCom získala ocenenie Media Agency Network of The Year za rok 2011 už tretíkrát v rade.
Stalo sa tak prvýkrát v histórii ocenení, že si agentúra udržala titul po tri po sebe nasledujúce roky. MediaCom si tiež prevzal 6 ocenení pre jednotlivé kampane (Akzo Nobel, P & G, Dell a Deutsche Telekom) a dostal 4 uznania, tzv. „Highly Commended.“
Zoznam všetkých víťazov (kategória: názov kampane, agentúra, značka):
Digital: The promise keper, Reebok EMEA, Reebok
Effectiveness: It's nice to point, Starcom Sweden, Samsung
Communications Strategy: Let's colour, MediaCom International, Dulux
EMEA: Pringles music festivals, MediaCom International, Pringles
CSR: Philadelphia: spread some inspiration, Starcom Dubai, Kraft Philadelphia
Luxury Marketing: The revealer: Innovative cross-platform and social media campaign, CNN International, Jaeger-LeCoultre
Rest of the World: Indulging Asia in Guilty pleasures: Gucci Guilty fragrance launch Asia, MediaCom, Gucci Guilty Fragrance
Launch: Your Toyota is my Toyota, ZenithOptimedia Worldwide, Toyota
Nation and Destination Branding: South African Tourism adventurers wanted, Fox One Stop Media, South African Tourism
Business: Dell: Turning IT from a cost into an investment, MediaCom International, Dell Large Enterprise
Content: Red Thread strategy - Life's for sharing with local heroes, MediaCom Germany, T-Mobile and other DTAG subsidaries
Targeting: Google science fair, OMD International, Google
Media Owner: Shell Comment:Visions, Euronews, Comment:Visions
Campaign of the Year: Red thread strategy - Life's for sharing with local heroes, MediaCom Germany, T-Mobile and other DTAG subsidaries
Agency Network of the Year: MediaCom
The International Marketer of the Year Award: Serdar Ekrem Sirin, Advertising manager, Turkish Airlines
The Media Excellence Award: Microsoft
Zdroj: Miroslava Klempová, Stratégie

