Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy zvíťazila začiatkom februára 2011 vo výberovom konaní na komunikačné aktivity pre značku maloobchodnej siete Terno.
Výberové konanie vyhlásila spoločnosť COOP Jednota Bratislava, s. d., ktorá v roku 2010 ukončila obchodnú a marketingovú spoluprácu so systémom COOP Jednota Slovensko. Rokom 2011 upúšťa od používania značky COOP Jednota a bude pre označenie svojich predajní používať výlučne značku Terno.
"Istropolitana Ogilvy bude pre značku Terno zabezpečovať strategické, kreatívne a mediálne služby. Našim cieľom je posilniť značku Terno, ako mienkotvorný, moderný, slovenský brand, schopný konkurovať nadnárodným potravinovým reťazcom,“ povedal Oliver Vališ, Head of MP Marketing COOP Jednota Bratislava.
Zdroj: COOP Jednota Bratislava

