Hlavým claimom je „V Expert Electro ako doma“. Kampaň zahŕňa 562 rozhlasových spotov.
Celoročná kampaň predajní Expert Elektro štartuje. Pozostáva z dvoch typov spotov v Rádiu Expres: imidžové sú zamerané na prezentáciu značky Expert a produktové na aktuálne kampane, zľavové a vernostné akcie. Mediálna kampaň dopĺňa celkový media mix, v rámci ktorého spoločnosť využíva aj billboardy, plagáty, pravidelné letákové akcie či inzerciu v tlači.
„Imidžovou kampaňou v Rádiu Expres chceme prezentovať sieť predajní Expert Elektro ako špecialistu-experta na predaj elektroniky, ktorý je zákazníkom naozaj blízko. Blízko z pohľadu lokálnej a cenovej dostupnosti, ale najmä z pohľadu osobného prístupu k zákazníkom. V našich predajniach pristupujeme ku každému zákazníkovi tak, aby sa u nás cítil ako doma,“ povedal riaditeľ siete predajní Expert Elektro na Slovensku Pavol Petrovič.
Zdroj: er