StoryEditor

Poštová banka nie je drevená

09.01.2012, 23:00

Poštová banka získala titul Bank of the Year 2011. Agentúra Effectivity jej pri tejto príležitosti pripravila neprehliadnuteľný vizuál.

Vizuál umiestnený na najväčšej reklamnej ploche v Bratislave, na fasáde Incheby všetkým oznamuje, že Poštová banka získala veľkú cenu, titul Bank of the Year 2011. Tento titul bankám každoročne udeľuje prestížny ekonomický časopis The Banker. Svedčí to o tom, že ide o banku, ktorá rozhodne nie je drevená. Za všetko hovorí slogan, ktorý na vizuál nasprejovali mediálne známe drevené marionety.

 

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
62%
nie
38%
Celkový počet hlasujúcich: 80
Staršie ankety

Zdroj: Effectivity

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 12:41