V skutočnosti však ide o šikovného Art Directora.
Náborová kampaň nie je až tak jednoznačná. Vizuály, ktoré ju sprevádzajú, zobrazujú psa, bubny, motorku. Agentúra pritom na prácu oslovuje priamo známych ľudí z brandže. Že by bola taká odvážna, alebo sa len splietla? Spýtali sme kreatívneho riaditeľa Juraja Šulíka:
Je známe, že Effectivity plánuje vytvoriť skutočne kreatívnu agentúru. Hľadáte horné 3 percentá?
Hľadáme skúseného Art Directora, ale skôr z horného „promile".
Ako vznikla idea?
Spontánne. Pre reklamnú agentúru je prínosom, keď zamestnancov spájajú spoločné záujmy, nielen práca.
A načo lákate nových ľudí?
Okrem iného aj na alkohol.
Inak, celkom odvážne riešenie – osloviť napriamo ľudí z brandže. Nebojíte sa agentúrneho konfliktu?
V agentúre Effectivity momentálne pracujú dve karatistky, dvaja kick boxeristi, ninja, boxer, muay thaista a šachista Juraj Šulík.
Zdroj: Erika Brindzová