StoryEditor

Effectivity hľadá bubeníka, orecha a výkonnú mašinu

09.05.2012, 17:11

V skutočnosti však ide o šikovného Art Directora.

Náborová kampaň nie je až tak jednoznačná. Vizuály, ktoré ju sprevádzajú, zobrazujú psa, bubny, motorku. Agentúra pritom na prácu oslovuje priamo známych ľudí z brandže. Že by bola taká odvážna, alebo sa len splietla? Spýtali sme kreatívneho riaditeľa Juraja Šulíka:

Je známe, že Effectivity plánuje vytvoriť skutočne kreatívnu agentúru. Hľadáte horné 3 percentá?
Hľadáme skúseného Art Directora, ale skôr z horného „promile".

Ako vznikla idea?
Spontánne. Pre reklamnú agentúru je prínosom, keď zamestnancov spájajú spoločné záujmy, nielen práca.

A načo lákate nových ľudí?
Okrem iného aj na alkohol.

Inak, celkom odvážne riešenie – osloviť napriamo ľudí z brandže. Nebojíte sa agentúrneho konfliktu?
V agentúre Effectivity momentálne pracujú dve karatistky, dvaja kick boxeristi, ninja, boxer, muay thaista a šachista Juraj Šulík.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 16:42