Projekt novinárky Miroslavy Kernovej O médiách.com začal zverejňovať svoju oficiálnu návštevnosť. Na prelome marca a apríla vstúpil do merania AIMmonitor.
Prvý aprílový týždeň (1. až 7. apríla) dosiahol web omediach.com 20 098 RU a 57 142 PV. Denné čísla sa pohybujú okolo 2 až 5 tisíc RU.
Konkurenčný B2C projekt vydavateľstva Trend Holding Mediálne.sk získal v rovnakom týždni 52 251 RU. Kernovej web teda dosiahol približne dve pätiny návštevnosti Mediálne.sk. Čísla minulý týždeň negatívne ovplyvnil sviatok – Veľkonočný pondelok – a pozitívne zase téma účasti Roberta Fica v šou Modré z neba.
Stratégie.sk, ktoré sa mediálnym témam venujú na B2B úrovni, mali minulý týždeň 17 775 RU.
Zdroj: Ivan Krasko