Diváci sa čoraz častejšie bavia o televíznych programoch na sociálnych sieťach. Tento fakt sa snaží využíť americká výskumná agentúra Nielsen, ktrorá uzavrela zmluvu s Twitterom. Podľa nej bude Twitter dodávať dáta o konverzáciach, zmienkach a ich dosahu o televíznych programoch , na základe ktorých by mal nový “Nielsen Twitter TV Rating” zaznamenávať, ako veľmi sú televízne programy na Twitteri populárne. Nový rating má doplniť štandardné metriky, ktoré dnes televízie a zadávatelia reklamy využívajú.
"Nielsen Twitter TV Rating je významným krokom vpred pre televízny priemysel, predovšetkým v období, kedy sme schopní vyvíjať živé televízne vysielanie v kombinácií s druhou obrazovkou, a kedy inzerenti vytvárajú integrované reklamné kampane, ktoré kombinujú platené a earned médiá," povedal Steve Hasker, prezident Global Media Products a Advertiser Solutions v Nielsen. "Ako líder mediálneho merania sme si vedomí, že Twitter je vynikajúci zdroj dát v reálnom čase."
Zdroj: ili

