Twitter - Nielsen
StoryEditor

Twitter prinesie novú metriku hodnotenia televízneho vysielania

18.12.2012, 13:49
Výskumná agentúra Nielsen sa dohodla s Twitterom sa vytvorení Nielsen Twitter TV Ratingu

Diváci sa čoraz častejšie bavia o televíznych programoch na sociálnych sieťach. Tento fakt sa snaží využíť americká výskumná agentúra Nielsen, ktrorá uzavrela zmluvu s Twitterom. Podľa nej bude Twitter dodávať dáta o konverzáciach, zmienkach a ich dosahu o televíznych programoch , na základe ktorých by mal nový “Nielsen Twitter TV Rating” zaznamenávať, ako veľmi sú televízne programy na Twitteri populárne. Nový rating má doplniť štandardné metriky, ktoré dnes televízie a zadávatelia reklamy využívajú.

 

"Nielsen Twitter TV Rating je významným krokom vpred pre televízny priemysel, predovšetkým v období, kedy sme schopní vyvíjať živé televízne vysielanie v kombinácií s druhou obrazovkou, a kedy inzerenti vytvárajú integrované reklamné kampane, ktoré kombinujú platené a earned médiá," povedal Steve Hasker, prezident Global Media Products a Advertiser Solutions v Nielsen. "Ako líder mediálneho merania sme si vedomí, že Twitter je vynikajúci zdroj dát v reálnom čase."

Zdroj: ili

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2025 01:30