StoryEditor

Toto sú talenty reklamy: Žiarovka odhalila piatich najlepších

23.05.2013, 12:14
Riešenie vypracovalo 14 tímov, víťazov vyhlásia zajtra. Odmenou bude cesta na medzinárodný festival Golden Drum.

Organizátori študentskej kreatívnej súťaže Žiarovka vyhlásili, ktoré tímy aktuálneho 4. ročníka patrí medzi najlepšie. Ako pre Stratégie povedala spoluorganizátorka Lenka Slovák Bónová, riešenie vypracovalo 14 tímov zložených z dvoch až troch vysokoškolských študentov. Z nich sa na shortlist dostali piati:

  • Michal Zborovjan, Stanislav Várady, Roman Krmášek
  • Emil Myjavec, Eva Lábiková, Michal Minár
  • Miroslava Hutlasová, Vladimír Krajčovičp
  • Michaela Kompaníková, Dáśa Kašparová, Ivana Futrikaničová
  • Marián Psár, Andrej Rosmány, Michal Roháček

Úlohou študentov bolo spracovať jedno z troch zadaní - navrhnúť printovú a TV kampaň pre oblátku Mäta od Sedity, kampaň na záhradné náradie Fiskars kombinujúcu print, online a OOH alebo online kampaň značky Me&M (mama a ja). Pozrite si kompletné zadania.

Tri najlepšie projekty vrátane toho víťazného budú vyhlásené zajtra o 13. hodine počas Inšpirátora 2013, kde ich zároveň odprezentujú samotní autori. Vstup na toto podujatie je bezplatný. Inšpirátor sa koná v konferenčnej sále Lux v bratislavskom hoteli Tatra. "Víťazi sa pôjdu aj tento rok pozrieť na medzinárodný festival Golden Drum v slovinskej Portoroži," hovorí Lenka Slovák Bónová.

Garantom súťaže Žiarovka je ADC.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 15:56