Grand Prix
StoryEditor

Toto sú najlepšie reklamy sveta

28.06.2013, 17:57
Pozrite si prehľad najlepších prác z Cannes Lions, ktoré získali najvyššie ocenenie Grand Prix.

Vo francúzskom Cannes ocenili najkreatívnejšie reklamy sveta. Stratégie prinášajú prehľad reklám, ktoré dostali najvyššie ocenenie Grand Prix.

Stratégie exkluzívne z Cannes:

 

Kategórie Branded Content & Entertainment, Film a Cyber priniesli najvyššie ocenenie pre kampaň na Intel a Toshibu. Agentúra Pereira & O'Dell zo San Francisca vytvorila filmy šírené na sociálnej sieti. Hlavný hrdina sa každý deň zobúdzal ako iný človek:

Heineken bodoval tiež, v kategórii Creative Effectiveness vďaka reklame od holandskej Wieden + Kennedy:

Sušienky Oreo uspeli v kategórii Cyber. Svoje 100. narodeniny oslávili vo veselej kampani od newyorskej Draftfcb:

Tejto reklame od Serviceplan sa darilo v kategórii Design:

V kategórii Film Craft zvíťazil britský Channel 4. V reklame od 4Creative sa netradičným spôsobom pozrel na paralympijské hry:

V kategórii Innovation zvíťazilo netradičné predstavenie developerskej platformy od The Barbarian Group:

Téma pohrebov bodovala v kategórii Media. "Povedzte niečo pekné svojim milovaným, kým nebude neskoro," nabádala kampaň od Ogilvy & Mather.

Najlepší v kategórii Mobile bol Smart Communications. A to vďaka tomu, že zmenil školské učebnice na nepoznanie:

Za najlepší Outdoor si odnáša cenu IBM. Agentúra Ogilvy & Mather Paris vytvorila špeciálne reklamy, ktoré služili aj ako lavička či prístrešok chrániaci pred dažďom:

Apple dostal najvyššie ocenenie v kategórii Press. Reklama od agentúry TBWA\Media Arts Lab zobrazovala tablet v skutočnej veľkosti, aj s titulkou časopisu, v ktorom bola uverejnená:

Brazílska agentúra Ogilvy & Mather dostala cenu Grand Prix v kategórii Promo & Activation. V reklame pre Sport Club Recife použila pacientov čakajúcich, ktorí nadábali športových fanúšikov, aby sa stali darcami orgánov. Ich srdcia vraj budú vďaka tomu biť naozaj dlho a stanú sa nesmrteľnými.

V kategórii Titanium and Integrated bodovala Dove (agentúra Ogilvy & Mather, Brazília). Výrobca kozmetiky hľadal vnútornú krásu žien. Oslovil kresliča FBI, aby nakreslil ženy podľa toho, ako sa vidia samé a ako ich vidia iní:

V kategóriách Direct, Titanium and Integrated, Film, PR a Radio sa darilo klientovi Metro Trains Melbourne s kampaňou od austrálskej agentúry McCann. Spolo našli niekoľko hlúpych spôsobov, ako zomrieť:

 

zdroj: AdWeek

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 21:02