Spoločnosť spustila kreatívnu náborovú kampaň zameranú na skúsených SAP konzultantov. Za dobrý tip na relevantného kandidáta môžete dostať toľko čokolády, koľko vážite.
Spoločnosť Kraft Foods koncom marca odštartovala náborovú kampaň, v ktorej oslovuje SAP špecialistov do Európskeho Shared Services Centra. „V našej kampani sme využili spontánnu znalosť značky Kraft Foods, ako lídra v oblasti výroby čokolády a spojili sme náš svet so svetom IT prostredníctvom čokoládovej klávesnice,“ vysvetľuje Petra Fusková, HR Manager spoločnosti Kraft Foods Slovakia. Celý vizuál dotvára slogan „Oslaď si svoju IT kariéru“, ktorý jasne vyčleňuje cieľovú skupinu.
Spoločnosť tento rok mení svoje meno a jej nástupcom sa stáva Mondelēz International, americká spoločnosť pôsobiaca vo viac ako 80 krajinách sveta. „V našom vizuáloch sme zároveň využili klávesu Enter, ktorá vyzýva našu cieľovú skupinu, aby vstúpila do sveta „čokoládového IT“ v Mondelēz International,“ dodáva.
V rámci náborovej kampane spoločnosť vyhlásila súťaž Vyvážime ťa čokoládou. Je určená pre tých, ktorí skúsenosti so SAP-om nemajú, no majú známych, ktorí sú ideálnymi kandidátmi do náborovej kampane. Pokiaľ vami odporúčaný človek prejde výberovým konaním, spoločnosť vás odmení takým množstvom čokolády, koľko vážite. Teda ak vážite 80 kg, dostanete 80 kg produktov spoločnosti Kraft Foods (napr. 3Bit, Oreo, Opavia, Milka). Všetky informácie sú na stránke www.vyvazimetacokoladou.sk.
Cieľom náborovej kampane je založiť nový tím a rozšíriť tak Európske Shared Services Centrum v Bratislave. Za komunikačným konceptom stojí PR agentúra Dynamic Relations. Kampaň využíva viaceré komunikačné kanály, ako printové a online médiá a sociálne siete.