Išlo o medzinárodný tender za státisíce eur.
Nadnárodný poisťovací gigant dal biznis v Turecku Slovákom. Reč je o spoločnosti Generali, ktorej medzinárodný tender za státisíce eur na online marketingové kampane získala slovenská digitálna agentúra B2B Group. „Vyhrali sme v konkurencii ôsmich agentúr. Naším cieľom je dostať Generali Turecko na pozíciu lídra medzi online poisťovňami na tamojšom trhu,“ povedal pre HN marketingový manažér B2B Group Daniel Zaiček.
B2B Group je agentúra, ktorá na Slovensku podniká od roku 2006, a ktorá v súčasnosti zamestnáva 15 špecialistov na PPC reklamu. Medzi najvýznamnejších klientov B2B Group patrí napríklad telekomunikačný operátor Telefonica O2, kníhkupectvo Martinus, Prvá stavebná sporiteľňa, Nay Elektrodom, či online poisťovňa Genertel. Tá patrí pod skupinu Generali a práve ona dala referencie na B2B Group. „Tender prebiehal v novembri, pričom spolupráca začne od 1. decembra 2014. Ohraničená nie je, no potrvá minimálne rok,“ vraví Daniel Zaiček. Na vysvetlenie - po roku Generali Turecko prehodnotí spoluprácu a v prípade spokojnosti v nej s najväčšou pravdepodobnosťou bude pokračovať.
Podľa Jána Brtáňa, manažéra exportnej firmy Magazine, sa slovenský marketingový a online trh vyčerpáva. Viac nájdete na HNonline.
Zdroj: Petra Jamrichová, redaktorka oddelenia Firmy & Financie v Hospodárskych novinách