StoryEditor

Veľké zmeny pomohli. Foursquare zastavil pád

13.08.2014, 16:45
Aplikácia prešla veľkými zmenami, prvé štatistiky sú pozitívne. Ľudia si zmeny všimli.

Relaunch a komplexné zmeny, ktoré sa udiali v aplikácii Foursquare, jej pomohli. Tvrdí to VentureBeat na základe prvých čísel. Dokonca mohli "zachrániť firmu".

Napríklad v App Store Foursquare takmer posledný rok klesal, pokiaľ ide o štatistiku sťahovaní tejto aplikácie. Nový relaunchovaný Foursquare to zastavil.

Pred zmenami bola aplikácia na 1221. mieste medzi iOS aplikáciami, deň po zmenách skočila na 457. miesto a zastavila pád. V Androide sa dostal na 461. miesto, kým predtým nebol ani v top 600.

Portál pripomína, že sťahovania aplikácií sú len jedným z viacerých ukazovateľov ich úspešnosti. Ďalším je napríklad počet denných aktívnych používateľov - a toto číslo Foursquare neposkytol.

A čo vlastne Foursquare urobil? Pooužívateľov chcel získať ešte viac personalizovaným zážitkom nastaveným individuálne na každého človeka. Sľuboval “úplne novú aplikáciu” - s personalizovanými odporúčaniami, kam v danej lokalite ísť. “Prečo by mali dvaja odlišní ľudia dostať rovnaké odporúčanie, keď navštívia Paríž? Alebo identický zoznam miest, keď hľadajú bar?” tvrdí. Prečítajte si o zmenách viac.

Zároveň zrušil možnosť "checkovania" - na to slúži už výhradne len jeho nová aplikácia Swarm. V rebríčku medzi aplikáciami v App Store v USA je momentálne okolo 210. miesta, vrcholom bola pre ňu 11. priečka.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 03:27