Relaunch a komplexné zmeny, ktoré sa udiali v aplikácii Foursquare, jej pomohli. Tvrdí to VentureBeat na základe prvých čísel. Dokonca mohli "zachrániť firmu".
Napríklad v App Store Foursquare takmer posledný rok klesal, pokiaľ ide o štatistiku sťahovaní tejto aplikácie. Nový relaunchovaný Foursquare to zastavil.
Pred zmenami bola aplikácia na 1221. mieste medzi iOS aplikáciami, deň po zmenách skočila na 457. miesto a zastavila pád. V Androide sa dostal na 461. miesto, kým predtým nebol ani v top 600.
Portál pripomína, že sťahovania aplikácií sú len jedným z viacerých ukazovateľov ich úspešnosti. Ďalším je napríklad počet denných aktívnych používateľov - a toto číslo Foursquare neposkytol.
A čo vlastne Foursquare urobil? Pooužívateľov chcel získať ešte viac personalizovaným zážitkom nastaveným individuálne na každého človeka. Sľuboval “úplne novú aplikáciu” - s personalizovanými odporúčaniami, kam v danej lokalite ísť. “Prečo by mali dvaja odlišní ľudia dostať rovnaké odporúčanie, keď navštívia Paríž? Alebo identický zoznam miest, keď hľadajú bar?” tvrdí. Prečítajte si o zmenách viac.
Zároveň zrušil možnosť "checkovania" - na to slúži už výhradne len jeho nová aplikácia Swarm. V rebríčku medzi aplikáciami v App Store v USA je momentálne okolo 210. miesta, vrcholom bola pre ňu 11. priečka.
Zdroj: ik

