Ponuka Prvej stavebnej sporiteľne v rámci úverov na bývanie pokračuje už druhým dielom série revolučných výhod – teraz úverom s úrokom už od 1,89 %. Kampaň opäť pripravila reklamná agentúra Respect APP v intenciách konceptu predchádzajúcej komunikácie.
V televíznom spote hlavný benefit „demonštruje“ trojčlenná rodina vo svojej domácnosti. V rámci záverečnej akcie vytvoria kompozíciu z transparentov, ktorá slúži aj ako kľúčový vizuál pre printovú časť kampane. V rozhlasovom spote zaznie odporúčanie, aby si poslucháči dali hlasnejšie rádio, a lepšie tak počuli aktuálnu ponuku mimoriadne výhodného úroku pre úvery na bývanie.
Vizitka kampane:
Názov: Úverová revolúcia pokračuje
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Produkt: Úvery na bývanie
Reklamná agentúra: Respect APP
Creative director: Yolka Udičová, Róbert Slovák
Art director: Lenka Rajčanová
Copywriter: Oliver Lippo
Režisér: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films
https://www.youtube.com/watch?v=9bQRwe8hxWo&feature=youtu.be

