StoryEditor

Golden Drum 2014: pre Slovensko 2 shortlisty

08.10.2014, 12:12
Získali ho TRIAD Advertising a MADE BY VACULIK. Najviac prihlášok poslal Jandl - 17 a Wiktor Leo Burnett - 13.

Reklamný festival Novej Európy Golden Drum má za sebou prvý deň. Známe sú shortlisty, ako aj prihlášky slovenských agentúr.  

Šancu na "paličky" v podobe shortlistu má TRIAD Advertising a MADE BY VACULIK

Pozrite si prihlášky slovenských agentúr:

AgentúraPočet prihlášok (entries)
Core41
Lowe GGK1
Zaraguza1
Triad Advertising2
PR. Konektor2
Mayer McCann Erickson2
MADE BY VACULIK4
Istropolitana Ogilvy4
Wiktor Leo Burnett13
Jandl 17
Spolu 47

 

Dnes večer o 23.00 budú známi víťazi prvých kategórií (Radio, Digital, Mobile, New or Innovative, Direct campaings, Branded content, Events, PR, Digital campaings incl. mobile campaigns) vyhlásení budú na galavečeri. 

Festival sa koná od 7.10 - 10.10. 2014.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2025 06:39