StoryEditor

Web, ktorý predáva – ako má vyzerať?

22.03.2015, 16:33
K čomu vám pomôže SEO a kedy nastupuje psychológia predaja na internete? Aj to uvidíte na konferencii Living on the Edge.

Pozývame vás na konferenciu Living on the Edge, ktorá sa bude konať už 26. marca 2015 v bratislavskom hoteli Carlton, kde sa na jednom mieste stretnú tí najdôležitejší ľudia z oblasti marketingu, médií a reklamy. Prečo by ste tam nemali chýbať?

 

 

 

 

 

Základné lekcie z online marketingu, či ako by mal vyzerať váš web v roku 2015, ak chcete, aby vám zarábal. To všetko vám vysvetlí Tomáš Sokol z agentúry ecake.

 

 

 

 

Čo by mal mať dobrý UX dizajn a aký dopad má na váš biznis, vám ukáže Michal Blažej z Lighting Beetle.

 

 

 

 

 

Ak si myslíte, že psychológia predaja patrí iba do kamenných predajní, mýlite sa. O opaku vás presvedčí Juraj Sasko z VISIBILITY.

 

 

 

 

 

LOTE je jednou z najväčších konferencií, ktorá sa na Slovensku venuje marketingu. Doteraz bola vždy zameraná výlučne na marketing a marketingovú komunikáciu, pričom tento rok Stratégie obohatili konferenciu aj o mediálne témy. Paralelne popri marketingovej časti budú vo vedľajšej sále prebiehať samostatné bloky venované aktuálnym témam, ktoré v  súčasnosti hýbu svetom médií.

Všetkých prívržencov marketingu a médií privítame 26. marca 2015 v bratislavskom hoteli CarltonPre viac informácii kliknite prosím sem.

Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 03:59