Minulý týždeň mala na webe Stratégií najvyššiu čítanosť správa s videom, ako vo Vietname vysielajú slovenský seriál Chlapi neplačú.
Pre Stratégie to bol historicky najlepší týždeň. Podľa AIMmonitora dosiahli návštevnosť 68 232 RU. Doposiaľ držal rekord 42. týždeň 2014 (60 199 RU), kedy Nemci predali svoj podiel v Petit Presse a celé vedenie Sme ohlásilo odchod.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk od 12. do 18. januára
1. Slovenskí herci hviezdia vo vietnamskej televízii. Pozrite si ukážky
2. Toto je reklama Aliancie za rodinu, ktorú televízie odmietli odvysielať (video)
3. Vieme prví: RTVS škrtá Pod lampou, nepôjde už zajtra
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko

