In-housový koncept riešenia reklamnej agentúry v O2 funguje už 2 roky, pričom doteraz O2 spolupracovalo s agentúrou Nydrle-Semelak. „Pred dvoma rokmi sme v O2 úspešne zaviedli koncept in-house agentúry. Verím, že partnerstvo s medzinárodnou agentúrou Oliver bude stavať na pevných základoch tímovej spolupráce a ďalej prinesie sviežosť a nové inšpirácie, ktoré máme radi,“ uviedol k spolupráci s agentúrou Oliver Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2.
Agentúra Oliver je, podľa jeho slov, najrýchlejšie rastúca nezávislá agentúra v Británii a zároveň jednotka na svetovom trhu v budovaní in-house tímov. Jej pobočky sú v 14 metropolách po celom svete a medzi jej klientov patria značky ako Starbucks, BMW, Google, či KPMG. V súčasnosti sa stará o 70 in-house tímov po celom svete. „Princíp agentúry Oliver je v tom, že dodáva ľudí do interných tímov a naviac má vo vlastných huboch po celom svete ďalšie kapacity ľudí, ktorých klientom flexibilne dodáva, keď potrebujú. Takýto model odstraňuje takmer všetky nevýhody, ktoré sa in-house kreatíve vyčítajú. Tímy síce sedia priamo u klienta, ale môžu sa meniť medzi jednotlivými spoločnosťami,“ približuje princíp fungovania agentúry Oliver Igor Tóth.
„Sme radi, že sme v posledných dvoch rokoch nesklamali dôveru a odvahu O2 ísť do riešenia, ktoré zásadne posúva hranice tradičného vzťahu klient-agentúra. Napriek úspešnej spolupráci sa chceme neustále zlepšovať a prinášať do tohto modelu nové veci, ešte viac využívať synergie a prinášať odpovede aj na otázky, ktoré v klasických briefoch nenájdete. Som presvedčený, že spojenie s Oliver Group prinesie veľkú pridanú hodnotu značke O2 a takisto otvorí nové možnosti a inšpirácie pre kreatívcov, ktorí na značke pracujú a pracovať budú,’ dodáva Milan Šemelák, ktorý spolu so súčasným tímom prechádza pod Oliver a bude naďalej kreatívny tím pre O2 viesť v oboch krajinách.
Zmena sa týka aj českého operátora O2 a to od júla tohto roka. Nová agentúra sa bude starať o efektívne fungovanie kreatívneho tímu, rozvíjať kreatívne talenty, zabezpečovať potrebné vzdelávanie a získavať nových ľudí.
Zdroj: red

