1/12Do roku 2022 vstúpila spoločnosť Lidl so spotom „Super Lidl Ceny“ so slovenským remakom hitu Macarena. Ako uviedla reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, s touto kampaňou sa Lidlu podarilo prekonať všetky doterajšie rekordy v spontánnej znalosti reklamy a od začiatku roka bola vďaka nej spoločnosť najviditeľnejším reťazcom. Kampaň mala pokračovanie s motívom známeho hitu Mambo no.5.
2/12„Dobre zvolená skladba nielen zvyšuje zapamätateľnosť reklamy, ale dáva jej aj správnu emóciu.“
3/12„Text piesne sme si dali upraviť tak, aby vystihol posolstvo reklamnej kampane.“
4/12„Ak sa vhodne vyberie pieseň, vyznie príbeh v reklame úplne inak.“
5/12„Výber hudby by rozhodne nemala byť jediná, resp. posledná vec, na ktorú značka pri komunikácii staví.“
6/12„Hudba, ktorú majú ľudia radi a cítia sa pri nej príjemne, môže tieto pocity preniesť na ich vnímanie značky.“
7/12„Ak zvolíme dobrú a chytľavú hudbu, celkom pochopiteľne sa naša reklama stane páčivejšou, ľudia si ju radi pozrú znova.“
8/12Kúp mi radšej knihu, to nie je len chytľavá pieseň od Mekyho Žbirku, ale predovšetkým posolstvo, s ktorým sa stopercentne stotožnil Martinus, agentúra TRIAD a režisér Jonáš Karásek.
9/12Virtuálny operátor Radosť prišiel v roku 2021 s jesennou kampaňou od agentúry Free Andy. Jej hlavným motívom bola fráza „Taká, taká, taká, taká, taká je Radosť!“, ktorá bola podporená cover verziou hitu „Taká som“ od Zory Kolínskej. Operátor si už vo svojej vôbec prvej reklame zobral za svoj známy hit Zahoď starosti, ktorého text mierne pozmenil.
10/12Ústredným motívom imidžového spotu pivnej značky Šariš sa stala pieseň kapely IMT Smile „Budeme to stále my“. S kapelou značka spolupracuje dlhodobo. O kreatívu sa postarala agentúra Mannschaft.
11/12Dej letnej kampane Telekomu z roku 2021, od reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, dopĺňala dnes už legendárna skladba Šiel, šiel od Karola Duchoňa. Aby však pieseň reflektovala vtedajší insight, na účely spotu bola pieseň jemne pretextovaná. Aktuálne má Telekom v éteri kampaň, ktorú sprevádza hit od americkej skupiny LMFAO – Sexy And I Know It.
12/12Do reklamného spotu na žreby Veľký hráč použil TIPOS pieseň Karola Duchoňa Hrám, ale s upraveným textom. Pieseň naspieval spevák Martin Madej.