Case study: Vlastné televízne štúdio k dispozícii 24/7. Kam až siahajú súčasné inovácie v korporátnej komunikácii?
1/4Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.
2/4Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.
3/4Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.
4/4Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie, Slovenská sporiteľňa: „Rozhodli sme sa pustiť do digitálneho, inovatívneho a unikátneho projektu, ktorý posúva aj celú komunikačnú brandžu opäť o krok ďalej. Uvedomili sme si, že vytvárame veľa zaujímavého contentu, či už vnútri banky, pre klientov, pre verejnosť, pre partnerov, pre médiá. Štandardom boli hybridné live eventy, no cítili sme, že to chce revolučný krok.“