StoryEditorBudúcnosť komunikácie vidím v offline priestore
26.08.2022, 08:44
Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/4Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofola
2/4„Kampaň Fofola rezonuje aj šesť rokov po jej nasadení, bola veľmi úspešná, ale označil by som ju za výborný krátkodobý taktický nástroj nastavený na konkrétne ciele, ktoré v tom období značka riešila. Fofola spolu s Vianočnou reklamou sú vo všetkých prieskumoch najčastejšie zmieňovanými reklamami na Kofolu.“
3/4„Kampane Kofola MenejViac a Cirkulka vychádzajú z našej snahy o udržateľnosť. Iks firiem má udržateľnosť len ako módnu tému, my to však myslíme vážne a v tom sa líšime. Cirkulka je udržateľnosť a zodpovednosť v obalových materiáloch. A MenejViac je udržateľnosť v zmysle schopnosti konštantnej existencie.“
4/4