1/21Televízie budú opäť vypredané a na budúci rok chystajú ďalšie zdražovanie reklamy. Odôvodňujú to veľkým rastom nákladov za výrobu lokálneho contentu.
2/21Označovať komerčné spolupráce je alfou a omegou zodpovedného influencer marketingu. Aj preto sa čoraz viac influencerov a aj značiek podpísalo pod jeho Kódex. Ako sa dodržiava, povedala na Stratégie Fórum Jana Malaga. Spolu s Danielom Ferancom, alias Čoje, z agentúry CORE4 a Miladou Halovou, ktorá riadi brand Tatra banky a Reiffeisen banky diskutovali o trendoch a budúcnosti influencerov.
3/21Stratégie Fórum sa odohrávalo tentokrát po prvý raz na troch pódiách súčasne. Vyše tristo hostí využilo podujatie na vzdelávanie ale aj networking.
4/21TikTok, LinkedIn, Instagram? Alebo treba zostať na Facebooku? Ideálne buďte všade, a buďte tam autentickí, odkázali Filip Kuna, Daniel Vachuna z THIS IS LOCCO, Ondro Mikuš zo Slovak Telekom aj Karina Pavlíková z Dôvery.
5/21HB reavis sa spolu s DataConceptom podarilo dosiahnuť v aplikácii Nivy obrovský úspech. Tri mesiace od spustenia mali už milión návštevníkov.
Branislav Kohl, CEO DataConcept
Marek Schweigert, šéf marketingu HB reavis
6/21”Vypredaný priestor v komerčných televíziách je vždy dobrou správou pre RTVS,” hovorí riaditeľka Media RTVS Miriam Kittler.
7/21Ak štátne úrady komunikujú správne, vedia byť efektívnejšie aj lacnejšie. Ako na to, hovorili Karol Wolf, bratislavský župan Juraj Droba a Natália Pindrochová z Úradu na ochranu oznamovateľov.
8/21Zomri, Demotivácia a Žltý Sloník. Táto zostava neveštila nič iné iba zábavný záver našej konferencie.
9/21Zomri, Demotivácia a Žltý Sloník. Táto zostava neveštila nič iné iba zábavný záver našej konferencie.
10/21Ľuboš Machaj, Generálny riaditeľ RTVS
11/21Stánky našich partnerov - Kvitok.
12/21Ivan Antala, generálny riaditeľ Bauer Media hovorí, že s rádiom sa spája aj digitál v podobe podcastov, onlinu aj sociálnych sietí.
13/21Dáša Karpelová, IAB Slovakia
14/21Matej Kolarovský, IAB Slovakia
15/21Natália Pindrochová z Úradu pre ochranu oznamovateľov.
16/21Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ GROUP
17/21Rasťo Dutka presviedčal zadávateľov, že rádio stojí za ich pozornosť.
18/21Ako tvoriť zaujímavý podcast? Prezradili autori HN podcasty, Mozgová atletika, Vražedné psyché aj Marketing v praxi.
19/21Zomri
20/21Stánky našich partnerov - Andrea Shop
21/21Stánky našich partnerov - Veselý čaj