Je produkcia dôležitou súčasťou komunikácie?
Mega dôležitou, ak nie kľúčovou. V zásade my sme realizátori ideí, to znamená, že na konci dňa to, čo zákazník alebo divák vidí, je v zásade na našom stvárnení.
Myslíte si, že si to ostatné zložky komunikácie uvedomujú?
Bol by som rád, keby sa nám dostalo trošku viac pozornosti. Ale som presvedčený, že tí, ktorí robia reklamu si uvedomujú, že produkcia je jednou z nosných častí. Ale treba o tom rozprávať určite viac.
A možno si to neuvedomujú aj preto, že produkčné spoločnosti už od podstaty komunikujú na verejnosť menej.
Áno, my sme tí pracanti, čo robia za oponou. Na konci dňa kredit prichádza reklamným agentúram. Ale asi je to správne a celá komunikácia sa nejako vyvíja.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
Zostáva vám 91% na dočítanie.