StoryEditor
Potravinovým reťazcom na sociálnych sieťach funguje autenticita, relevancia a angažovanosť
05.09.2025, 09:31
Potravinovým reťazcom na sociálnych sieťach funguje autenticita, relevancia a angažovanosť:
1/14najdrahšie a najlacnejšie potravinyDreamstime
2/14Lidl, Tesco a Biedronka
3/14Obchodné reťazce ovládli sociálne siete.
4/14Martin Komloš LIDL.
5/14Margaréta Nosaľová COOP Jednota Slovensko.
6/14Marek Kravjar, hovorca BILLA.
7/14Alexandra Schild LIDL.
8/14Katarína Miček LIDL:
9/14Martina Víg, vedúca manažérka digitálnych kampaní v Tescu.
10/14Nikoleta Lörincová Kaufland.
11/14Biedronka Miloslavov - otvorenie prvej predajne na Slovensku, potraviny, ovocie, zelenina, mäso, obchod
12/14Biedronka Miloslavov - otvorenie prvej predajne na Slovensku, potraviny, ovocie, zelenina, mäso, obchod
13/14Biedronka Miloslavov - otvorenie prvej predajne na Slovensku, potraviny, ovocie, zelenina, mäso, obchod
14/14Nákup v potravinách.
