Dvorcheck je súťaž pre všetky základné a stredné školy, z ktorých desať získa multifunkčné športové ihriská v hodnote 1 100 000 EUR. Záštitu nad projektom prebral jej ambasádor – futbalová hviezda Juraj Kucka. Lidl aj týmto projektom dokazuje, že je hrdým generálnym partnerom slovenského futbalu, ktorý je – rovnako ako diskont – pre všetkých, a to sa oplatí!
„Kampaňou sme chceli osloviť nielen školy, ale aj všetkých žiakov, učiteľov, rodičov a blízkych. Pohyb totiž nie je len o telesnej výchove na školách, podporuje aj celkové fyzické a psychické zdravie, radosť z hry, sebavedomie, priateľstvá aj komunity. Zároveň dáva deťom priestor, aby sa mohli rozvíjať a objaviť svoj talent. To všetko je možné vďaka novým multifunkčným ihriskám od Lidla,“ hovorí Kristína Pavlendová, kreatívna riaditeľka Wiktor Leo Burnett.
Okrem názvu a vizuálnej identity vytvorili vo Wiktor Leo Burnett aj celú komunikačnú stratégiu, mechaniku získavania bonusových hlasov, ako aj televízny spot. Samotné pomenovanie ihrísk otvára komunikačný tón celej kampane. Dvorcheck je predstavený pomocou jednoduchých otázok, na ktoré je ešte jednoduchšia odpoveď: Check!
„Na Slovensku sme už vybudovali 50 detských ihrísk Žihadielok a 15 mestských parkov Čistiniek. Tieto iniciatívy ukázali, že keď sa spojí komunita, dokáže vytvoriť priestor, ktorý prináša radosť a úžitok všetkým. Projekt Dvorcheck je ďalším krokom v tomto smere – veríme, že nové školské ihriská prispejú k zdravému vývoju detí a mladých ľudí, a zároveň posilnia komunitné väzby v našej krajine. Naším cieľom je byť nielen vaším spoľahlivým partnerom pri nákupoch, ale aj dobrým susedom všade tam, kde pôsobíme,“ povedala Zuzana Sobotová, vedúca oddelenia CSR v Lidli.
„Úprimne ma teší tento projekt. Obzvlášť by som vyzdvihol spoluprácu s Jurajom Kuckom. Pre túto kampaň bol jasnou voľbou, pretože ako náš ambasádor čerstvosti, futbalu a zdravého životného štýlu jej dodáva potrebnú autenticitu,“ hovorí Timotej Strieš, marketingový riaditeľ Lidl SR.
Vizitka kampane:Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Kristína Pavlendová
Art director: Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jana Malatincová, Bernadett Erdélyiová
Copywriter: Ivana Viteková, Ladislav Macko, Kristína Pavlendová, Zuzana Michalíková
Account manager: Vít Molnár, Ema Jablonská, Eva Kučerová
Klient: Lidl Slovenská republika (Barbora Bucskó, Timotej Strieš)

