StoryEditorOdpočúva nás Facebook? Odpovede odborníkov sa nezhodujú
04.09.2019, 08:00
Odpočúva nás Facebook? Odpovede odborníkov sa nezhodujú:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/3archív
2/3archív
3/3Marketéri sa postupne vyrovnávajú s rozvratom spôsobeným nástupom digitálnych kanálov – digitál sa stal hlavným prúdom a v mnohých firmách tvorí väčšiu časť marketingového rozpočtu. Dôraz nebude ani tak na nové trendy ako na reálne, rentabilné využívanie nástrojov, o ktorých sa v rámci trendov hovorí už roky: mobile, video, AI, personalizácia, nástroje pre marketingovú automatizáciu. Marketéri sa naučia lepšie využívať a merať efektivitu influencerov a natívnej reklamy. Viac pozornosti budú marketéri venovať budovaniu značiek, keďže ľahké príležitosti na zvýšenie výnosov optimalizáciou posledných častí zákazníckych ciest v digitáli sú už vyčerpané. ADMA