StoryEditor

Zadávatelia reklamy Marec 2006

05.04.2012, 16:14
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách III/2006
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (III/2006)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. Procter & Gamble 166 965 550 1 320 000 168 285 550 10,2 – 
2. T-Mobile Slovensko 126 833 230 2 801 960 2 769 550 4 472 000 4 273 800 141 150 540 8,5 8,6 
3. Orange Slovensko 109 309 186 1 012 800 3 730 000 3 135 500 5 570 900 122 758 386 7,4 109,7 
4. Nestlé Slovensko 82 387 350 505 600 3 063 400 218 500 86 174 850 5,2 84,0 
5. L´Oreal 81 297 750 281 600 4 108 000 85 687 350 5,2 55,0 
6. T-Com 65 316 405 1 777 100 4 122 900 4 354 500 2 828 800 78 399 705 4,7 – 
7. Unilever 70 220 550 5 836 000 248 000 1 498 000 77 802 550 4,7 113,4 
8. Henkel Slovensko 73 015 282 677 000 52 000 73 744 282 4,5 109,3 
9. Allianz-Slovenská poisťovňa 55 383 450 1 668 500 2 950 000 2 642 000 3 091 900 65 735 850 4,0 169,7 
10. Tatra banka 46 095 900 2 901 000 4 496 600 937 200 54 430 700 3,3 81,2 
11. Danone Slovensko 51 406 000 425 000 562 000 52 393 000 3,2 – 
12. Volkswagen 24 476 870 5 528 720 6 182 167 10 009 250 1 500 000 47 697 007 2,9 36,2 
13. ČSOB 38 540 750 973 200 2 377 633 4 014 030 1 083 200 46 988 813 2,8 – 
14. www.tcom.sk 43 566 029 422 700 43 988 729 2,7 – 
15. Slovak Telecom 38 281 458 286 600 1 175 000 714 800 6 200 40 464 058 2,5 -59,3 
16. Ferrero 39 662 700 39 662 700 2,4 23,7 
17. VÚB banka 30 019 986 903 600 1 679 350 5 990 000 521 800 39 114 736 2,4 3,0 
18. Kraft Foods Slovakia 37 881 969 164 780 38 046 749 2,3 19,4 
19. Walmark 34 358 000 2 529 000 22 000 36 909 000 2,2 -7,2 
20. Slovenská sporiteľňa 29 269 425 1 160 400 5 403 501 35 833 326 2,2 46,4 
21. Opavia LU 35 802 350 35 802 350 2,2 -1,8 
22. Reckitt Benckiser 32 873 750 137 000 33 010 750 2,0 -24,4 
23. Beiersdorf Slovakia 30 876 500 1 210 150 468 752 32 555 402 2,0 -12,8 
24. Vibra Movil 29 303 500 29 303 500 1,8 – 
25. The Coca-Cola Company 26 120 000 1 302 970 76 505 203 600 27 703 075 1,7 2,1 
26. Perex 23 446 000 2 094 000 718 700 26 258 700 1,6 -16,3 
27. Peugeot Slovakia 19 410 000 590 625 2 744 700 2 394 333 6 200 25 145 858 1,5 – 
28. Petit Press 22 713 350 650 240 23 363 590 1,4 9,2 
29. K-Cero 18 735 500 1 379 600 688 000 926 000 21 729 100 1,3 – 
30. Česká poisťovňa Slovensko 19 181 250 921 500 1 101 000 21 203 750 1,3 – 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2006
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 16:35