StoryEditor

DIRECT MARKETING Január 2004 Február 2004 Marec 2004 Apríl 2004 Máj 2004 Jún 2004 Júl 2004 August 2004 September 2004 Október 2004 November 2004 December 2004

11.04.2012, 15:09
TOP 2004 directmarketingové agentúry podľa obratu*
PoradieAgentúra2004 (v Sk)2003 (v Sk)04/03 (v %)
1. KOLOS (ADiMa) 93 300 000 72 700 000 28,34 
2. Direct Marketing (ADiMa) 81000000 (konsolidovaných) 61 300 000 32,14 
3. iLeo/DMMS (ADiMa) 36 500 000 28 500 000 28,07 
4. HERMES DIRECT MARKETING (ADiMa) 33 500 000 20 500 000 63,41 
5. Lion Teleservices SK (ADiMa) 22 400 000 19 500 000 14,87 
6. pekná modrá (ADiMa) 20 000 000 15 800 000 26,58 
7. OSTO6** 15 000 000 – – 
8. MADE IN…, financial management (ADiMa) 11 000 000 13 500 000 -18,52 
 
Poznámka: Agentúry Dimar Slovakia a Shiculka & Macatch údaje o obrate nezverejňujú, podľa kvalifikovaného odhadu Stratégií sa však obrat Dimar Slovakia za rok 2004 pohybuje na úrovni 100 mil. Sk (42 zamestnancov) a obrat agentúry Shiculka & Macatch na úrovni 150 mil. Sk (45 zamestnancov). Spoločnosti Albertina Data, Marketing Servis, Prosam a Surema neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaj o obrate za rok 2004.
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2004.
**Agentúra vznikla v auguste 2003.
– údaj nedostupný
Zdroj: Stratégie, 2005

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 12:32