StoryEditor

Kampane Marec 2009

08.04.2012, 17:02
Top 10 kampaní – III/2009
 Značka Preinvestované prostriedky v euro
1. O2 Fér 2 607 616 
2. Slovenská sporiteľňa Spotrebný úver na čokoľvek pre mladých 1 177 873 
3. T-Mobile Mobilný internet len za 9,90 eur mesačne 1 116 067 
4. Tesco – 1 115 300 
5. Voľba prezidenta SR 2009 Kandidát na prezidenta – upútavka 1 056 999 
6. T-Com 4G Internet 835 624 
7. Orange – 714 965 
8. Orange Fibernet 701 890 
9. T-Com Rodinná linka – Doma Uni 20 681 000 
10. T-Mobile web'n'walk, Sony Ericsson C902 663 906 
 Spolu 10 671 240 
Zdroj: TNS SK, 2009

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 10:00