StoryEditor

Gemius uzavrel dohodu s agentúrami ZenithOptimedia a Starcom Mediavest Group

07.09.2011, 00:00

Spolupráca sa týka poskytovania služieb v oblasti adservingu, monitorovaní online kampaní a dát o návštevnosti internetu. Partnerom poskytne Gemius svoj výskumný nástroj gemiusDirectEffect2.

Dohoda tvorí základ pre spoluprácu v šiestich štátoch strednej a východnej Európy: Českej republike, Maďarsku, Poľsku, Slovinsku, Bulharsku a Rumunsku.

Obe spoločnosti veria, že uzavretie tejto dohody posilní ich súčasné vzťahy v oblasti auditu online reklamných kampaní na vyššie zmienených trhoch. Ďalším cieľom je rozšíriť vykonávané štúdie o štáty, kde agentúry zo skupiny Publicis Groupe doteraz nevyužívali služby spoločnosti Gemius.

„Uzavretie tejto dohody znamená pre ZenithOptimedia ďalšiu etapu úspešnej spolupráce s výskumnou agentúrou Gemius. V rýchlo sa rozvíjajúcom regióne strednej a východnej Európy potrebujeme dôveryhodných a inovatívnych partnerov, zaisťujúcich poskytovanie a optimalizáciu všetkých kampaní, ktoré riadime a spravujeme pre našich klientov. Naša doterajšia spolupráca so spoločnosťou Gemius splnila naše očakávania a vďaka nej sme boli schopní uspokojiť všetky potreby trhu“, komentuje dohodu oboch spoločností Tomáš Lauko, Managing Director pre ČR a Digital Development Manager pre región CEE v spoločnosti ZenithOptimedia.

„Táto regionálna dohoda je pre nás ďalším potvrdením bezkonkurenčných výhod technologických riešení spoločnosti Gemius. Sme naozaj radi, že budeme dodávať jednému z našich najvýznamnejších klientov poslednú novinku z portfólia našich výskumov. Dúfame, že vďaka výsledkom získaným v priebehu našej spolupráce budeme schopní pripraviť pôsobivé prípadové štúdie, ktoré poukážu na všetky výhody nového výskumného nástroja gemiusDirectEffect2“, hovorí Tamás Ács, Product Manager gemiusDirectEffect.

ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group sú členmi divízie VivaKi, ktorá patrí skupine komunikačných agentúr, Publicis Groupe. Agentúra Zenith Optimedia ponúka spektrum služieb, napríklad spracovanie, plánovanie a realizáciu komunikačnej stratégie a koordináciu kampaní v jednotlivých krajinách a regiónoch. Spoločnosť má 218 pobočiek v 72 štátoch. Starcom MediaVest Group, poskytuje servis v oblasti marketingovej mediálnej komunikácie, má 110 pobočiek v 67 krajinách.

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 17:19