StoryEditor

BILLA mení partnera na instore reklamu

21.10.2013, 10:13
Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.

 „Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom. Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa. Doteraz tieto plochy zastupovala firma LEVEL 5.

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 02:43