„Našim cieľom je zvýšiť znalosť značky Max Sport u čo najširšej skupiny aktívnych ľudí. Produkty Max Sport ako proteínové tyčinky, keksy či shaky nie sú určené len pre športovcov, návštevníkov fitness centier či bežcov a cyklistov. Sú vhodnou alternatívou pre všetkých ľudí, ktorí žijú aktívne, sú neustále v pohybe a pamätajú pri tom aj na svoje zdravie. Aj preto sme sa rozhodli v tomto roku viac posilniť naše komunikačné aktivity. Sme presvedčení, že tím agentúry Grape PR s ich skúsenosťami v oblasti marketingovej komunikácie bude pre nás silným partnerom pri dosahovaní našich obchodných cieľov,” hovorí Peter Kulich, obchodný riaditeľ spoločnosti Max Sport.
Agentúra Grape PR bude zastrešovať komunikačné aktivity značky. Komunikačný mix bude pozostávať primárne z PR aktivít v online a offline priestore.
Zdroj: rm