Svojim čitateľom ďakuje za ich priazeň aj claimom „Čítame sa navzájom“ už 25 rokov.
Štvrťstoročie svojej existencie si najčítanejší a najpredávanejší týždenník pripomína tým najlepším, čo sa v jeho obsahu za toto obdobie objavilo. V priebehu letných mesiacov sa v týždenníku vždy objaví 25 „naj“ tém. Prezrieť ste si mohli už 25 Top tituliek, prečítali ste si o 25-tich kauzách, ktoré hýbali Slovenskom. Týždenník bude v podobných témach pokračovať celé leto.
Kampaň je podporená produktovými spotmi v TV a v rádiu ako aj OOH reklamou. Nechýba podpora v rámci printového a online portfólia titulov patriacich News & Media Holding. Narodeninová kampaň bola vytvorená priamo vo vydavateľstve.
Plus 7 dní je najčítanejším a najpredávanejším slovenským spoločenským týždenníkom. Patrí do portfólia vydavateľstva Spoločnosti 7 plus, ktorá od minulého roka patrí mediálnemu domu News and Media Holding. Ten nepriamo vlastní investičná skupina Penta Investments. Od začiatku vzniku je šéfredaktorom týždenníka Plus 7 dní Miloš Luknár.
Zdroj: PŠ

