„Našou ambíciou je výrazné posilnenie postavenia a vnímania St. Nicolaus a jeho značiek. Silné a kvalitné PR je nevyhnutnou súčasťou celkového komunikačného mixu,“ hovorí Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ ST. NICOLAUS.
„V segmente food a FMCG patríme v PR na našom trhu k lídrom. Veríme, že dlhoročné skúsenosti a úspechy pre mnohých klientov, ktoré máme v tejto oblasti presvedčili St. NICOLAUS. Radi ich preto zužitkujeme nielen pre korporátnu komunikáciu, ale aj pre pripravované kampane silných brandov ako Nicolaus vodka, bylinný likér Demänovka, ovocných liehovín Jubilejná alebo pre nový produktový rad Slovenské vinice,“ dodáva Katarína Remiaš, majiteľka agentúry 1st CLASS AGENCY.
Spolupráca s novou agentúrou odštartuje uvedením úplne novej prémiovej produktovej rady vo februári. Predchádzajúcou PR agentúrou spoločnosti St. Nicolaus bola agentúra AMI Communications Slovakia.
Zdroj: rm

