Na webe Stratégií mal najvyššiu čítanosť za celý minulý mesiac rebríček firiem, ktoré majú na slovenskom internete najlepšiu reputáciu. Podľa agentúry Visibility, ktorá rebríček zostavila, celkovo najlepšiu reputáciu na slovenskom internete spomedzi všetkých segmentov má Orange Slovensko, nasleduje SMER SD a Martinus.sk.
Celkovo dosiahli Stratégie vo februári návštevnosť 95 850 RU podľa AIMmonitora a 249 578 Pageviews podľa Google Analytics.
TOP 15 najčítanejších správ na www.strategie.sk v mesiaci február 2016:
1. Tieto firmy majú na slovenskom internete najlepšiu povesť
3. Playboy vydal prvú titulku v novom dizajne. Mnohých sklamala
4. Terno, Moja Samoška a Hypernova sa zmenia. Fungovať budú pod jednou značkou
5. Vznikol nový slovenský obchod s potravinami Yeme. Chlieb upečie priamo pred zákazníkom
6. Zo Slovenska sa stane značka. Vytvorí ju Creative Department
7. Nový turecký romantický seriál Kúsok zo mňa začína na Doma (video)
8. Najväčší konkurent americkej legendy Big Mac? Slovenský Maestro Oštiepok
9. Všetky reklamy, ktoré ste mohli vidieť počas Super Bowl
10. Matúš Bence: Chcem sa vrátiť k autorskej tvorbe
11. Telenovela Indická nevesta prichádza na DOMA (video)
12. Trend na rok 2016: Zákazníkov hľadajte na sociálnych sieťach
13. Krušovice otvoria vlastný pub. Vyzerať bude ako z kráľovských čias
14. Tesco prináša online diktát
15. Značky požičali názvy vlakom. Chcú sa zviditeľniť
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: kh